2013 – fotomomentjes

In 2013 heb ik een aantal keer een poging gewaagd om foto’s te maken in plaats van te trekken. Ik heb een pittig portret gemaakt van een high end advocate, ik heb de foto’s aangeleverd voor de sprankelende sprookjeskalender van de kleuterschool nadat ik een klas omgetoverd had tot een witte (papieren) studio, ik heb op een feestje in een pop-up retrostudiootje spontane plaatjes gemaakt en ik heb zelf voor de cover gezorgd van mijn eigen gortdroog (maar feilloos informatief) en slaapverwekkend saai (maar onbetwistbaar het accuraatst) boek. En oh ja, ik heb een tijdje in museum M gehangen …
Geef een reactie

