Terugblik

Mijn droomjob is het niet. Gevarieerd wel. Een samenvatting van mijn laatste uur travakken in 2012 : ik beantwoordde met de glimlach de vragen van een parlementsvoorzitter die me bezwoer – al dan niet strategisch – er geen knijt van te kennen, waarna ik me met gefronste wenkbrauwen afvroeg of ik een dame zou aanwerven met een netjes uitgetypt cv met als laatste tewerkstelling een ‘positie’ in het oudste vak ter wereld. (Voor de slechte verstaander : het een heeft niks met het ander te maken)

Geef een reactie

