Amerikakenner

Bjorn met puntjes op de o. De puntjes passen perfect bij je gestylede warrige haardos en de zorgvuldig getrimde stoppelbaard. Op het scherm vind ik je een blaaskaak. Sorry. Ik ben op mijn hoede voor de pocherige titel op je visitekaartje. Je hebt een warme radiostem. Dat wel. En vanavond schudde je de zegswijze “don’t drink the kool-aid” uit je mouw. Fijn. Je deelde je ‘kennis’ ook genuanceerder. Kenner of niet. Je lijkt het wel voor het land te hebben. Al heeft lemonade geen uitstaans met de bruisende limonade die wij hier kennen. Maar goed. Ik steek het op het medium. Ook op de radio moet het snel gaan. Ik ga je boek eens vastpakken.

One thought on “Amerikakenner

Geef een reactie

