Poppukkel

Volk? Waar?

Vorig jaar eindigde het festival catastrofaal. Ik kwam er goedkoop van af. Met enkele blauwe plekken, een verzopen iPhone en waardeloze drankbonnen. Dit jaar begon ik er met tegenzin aan. Een ijskoude douche en een fijn gesprek met J. en N. op de banken in het felle zonnetje brachten soelaas.

Met vlag en wimpel

Grandaddy en Charles Bradley waren subliem, Patrick Watson en Jessie Wade mooi, Netsky pompend (met uitzondering van het melige einde) en Foo Fighters ruig.Vooraf zwoer ik dat het de laatste keer was. Te veel volk op een zakdoek, te versleten, te veel hitjes die ik nog nooit gehoord heb.

Rimpelrock of Pukkelpop ?

Het knallende vuurwerk op het einde deed me opnieuw twijfelen. Misschien volgend jaar nog één keertje. Misschien.

En toen werd hij wakker ...

Geef een reactie

