Opsmukwerken

Ha ! Een nieuwe façade. Met een okselfris thema en een breder uitgesmeerde layout. De header met oranje slak en buggy ruimt plaats voor Toots die aan het museum Folon onverstoorbaar richting horizon ploegt. De dramatische horizon moet je er bij denken.

De druilige zomer dreef me opnieuw naar dit blog. Ik ben benieuwd of de renovatie ook een inhoudelijk staartje krijgt – wat uiteraard volledig van mij afhangt – en of ik opnieuw mijn lezersaantallen kan opkrikken – die ofwel deze uithoek van tinternet spoorslags verlaten hebben ofwel het nederige bestaan ervan niet eens kennen.

2 thoughts on “Opsmukwerken

Geef een reactie

