Hulp nodig !

Mijn e-mailadres is enkele uren ontvoerd geweest. Met als resultaat:

E-mail 1 naar mijn volledige mailbox :

“Hi

 Ik schrijf dit met tranen in mijn ogen, mijn familie en ik kwam hier beneden naar Londen, Verenigd Koninkrijk voor een korte vakantie. Helaas, we waren beroofd in het park van het hotel waar we verbleven, alle geld en creditcard werden gestolen uit ons, maar gelukkig voor ons dat we nog steeds onze
paspoorten bij ons.

We zijn naar de ambassade en de politie hier, maar ze zijn niet te helpen problemen op alle en onze vlucht vertrekt in een paar uur van nu, maar we hebben problemen met het afwikkelen van de hotelrekeningen en het hotel manager zal ons niet laten verlaten totdat wij regelen de rekeningen. Nou ik heb je
financieel bijstand .. Alsjeblieft, laat me weten of je kan ons helpen?

   Ben flipte op het moment!

Dank u wel,”

E-mail 2 naar bezorgde of goedgelovige vrienden:

“Dank u antwoord terug naar mijn e-mail .. Mijn telefoon is gestolen door de overvallers Ik heb niets meer op mij en ik ben God dankbaar dat ik nog steeds mijn leven heb en mijn paspoort cos zou ergste als ze maakten weg met zijn mijn paspoort. alles wat ik nodig is 2.500 dollar kunt u het bedraad aan mij via Western Union. Hier is mijn info hieronder

Full Name: xxxx

30 Leicester Square, WC2H 7LA,
London United Kingdom
Amount;$2,500

Zodra het klaar is, vriendelijk terug te krijgen bij mij met de bevestiging nummer. Lariat me weten als je post naar de WU uitlaat nu??

   Hou me op de hoogte.”

E-mail 3:

“Ik wil gewoon je vragen bent u op weg naar de W / U, omdat ik er zo bezorgd om mijn hotelrekening even betalen dan ik heb je nodig om snel te doen zijn ben in grote vlek op dit moment”

Ik kan alleen maar bevestigen dat ik écht in grote vlek ben op dit moment.

3 thoughts on “Hulp nodig !

Geef een reactie

