Gezichtboekreddingscomité

Van alle kanten word ik belaagd om me lid te maken van het gezichtboekreddingscomité van de studios. Ik heb er inderdaad fijne tijden beleefd. Maar knus ? De zeteltjes zijn zo doorleefd en zo oncomfortabel. Ik heb er de beste sneak ooit gezien. Maar charmant ? Het scherm is zo petieterig en het geluid zo armzalig. We waren er kind aan huis toen we er recht tegenover woonden. Maar toen bouwden ze een slagboom en werd de lege parking een doorn in het oog van de omwonenden. Om maar te zwijgen over de studentonvriendelijke prijzen, de soms wat vreemde programmatie én ‘den baard’ die ons uitkafferde. Of lag dat laatste vooral aan ons ?

Ik wil wel mee gezichtboeken voor een waardige opvolger die een alternatief biedt voor en zich nestelt tussen Zed en Supercity …

2 thoughts on “Gezichtboekreddingscomité

  1. Hm. Ik zit toch al maar in die gezichtboekreddinsgroep. Minstens het idee ‘goeie cinema in Leuven’ moet gered worden.Maar als je een gezichtsboekgroep: een goed alternatief voor studio opricht word ik meteen lid.

Geef een reactie

