Duel

Met de jongste broer heb ik drie dagen gevochten. Ik had onmiddellijk de bovenhand. Hij ligt intussen hulpeloos op zijn zij. En toen werd ik overmoedig. Ik liet de middelste broer ongemoeid en daagde onvervaard de oudste broer uit. 56 jaar. Onwrikbaar. Noest. Hij lacht me al een week uit. Eergisteren haalde ik er grotere wapens bij. Vanavond hield hij het scherpste wapen spottend een uur in een houdgreep. De avond viel. Ik vloekte. Hard. Gefrustreerd. En toen bewoog hij. Een millimeter. Ok. Maar hij bewoog. De strijd gaat verder …

Geef een reactie

