Een verrukkelijke openbaring

Kaatje is een sprankelende, lieve, energieke spring-in-het-veld tussen de gele, oranje en rode sterren in een snow globe op ketnet plus. Ik vind haar ongelooflijk schattig, fris en guitig op televisie. Ongeveer elke dag straalt ze op ons scherm. Ik zou wellicht uit het raam springen na één dag met haar in eenzelfde kamer. Ik heb me altijd afgevraagd hoe ze er zou uitzien onder haar sproeten en oranjegele krulletjespruik. En nu weet ik het. Dankzij het afgrijselijke bueno-reclamespotje met de middelmatige tennisser in de hoofdrol. En met Kaatje die de laatste reep voor zijn neus weggritst.

Geef een reactie

