Haar allereerste vriendenboekje (dat van Roos)

Mijn naam : Aiko (zelf geschreven)

Dit eet ik het liefste: chipjes ; deze kleur vind ik mooi: roze ; mijn lievelingsdier: zeehond; dit kledingstuk draag ik het liefste: mega mindy t-shirt en mega minda pak! ; hier speel ik graag mee: op de glijbaan & verven ; mijn lievelingsboek: Nijntje ; dit doe ik het liefste: knuffelen en spelen ; hier heb ik een hekel aan: zwemmen in zee (water in mijn emmertje doen is wel fijn) ; ik ben heel goed in: letters schrijven ; met mama doe ik graag: spelen ; als ik bij papa ben, dan: naar papa zijn werk gaan want daar ben ik nog niet geweest (huh ? alle andere ouders zullen me een workaholic vinden) ; dit vinden papa en mama leuk aan mij: Aiko heeft altijd goede en leuke ideetjes (haar huidige slagzin) ; mijn vrienden: Nina en Tibo, Roos en Lanah, Ella en Lena, Lo en zoveel andere kindjes ; later word ik: prinses ; ik vind jou leuk omdat: ik graag spelletjes met je speel (zonder dubbele bodem).

Geef een reactie

