KIDS

Ik heb een stukje geschreven. Nee. Pardon. Ik had een stukje geschreven. In een boek. In deel I en IV. Twee jaar geleden. Vorig jaar heb ik het stukje opnieuw geschreven. Want het eerste was niet langer actueel. Twee kleppers van deel I zaten vandaag eindelijk in de brievenbus geprangd. Ik dacht dat ze stof zouden vergaren, geklemd in de boekenkast. Maar ze hebben al dienst gedaan. Voor Bas. Ik heb de 371 bladzijden razendsnel omgeslaan. Het windje deed zijn  haren wapperen. Hij giechelde. Ik kijk al uit naar deel IV. Ergens in 2035.

Geef een reactie

