Jaaroverzicht

In onzen hof. Een pril lentezonnetje, een zwoele zomerzon of een kriebelende indian summer – herfstzon. Een Keniaans rood-goud-gestreept dekentje op het gras. Op mijn rug naar huppelende wolkjes turen. Mijn vrouwtjes hoofd op mijn buik. Eén kadee die rondrent en kwettert. Eén kadee die rondkruipt en gras smult.

In den hof van het beach house. Een oranjewarme avondzon en een zilte zeebries. Aiko en mijn vrouwtje giechelen in de buitendouche. Ik gooi een kirrende Bas hoger en hoger in de lucht.

Geef een reactie

