Peeping Tom

U hoeft de politie niet te bellen wanneer u bij het avondschemer een ongeschoren manspersoon met zwarte capuchon op bij u naar binnen ziet turen. Ook niet als hij op zijn stappen terugkeert en voor een tweede keer – en nu iets trager – voorbij uw raam schuifelt. En zeker niet als hij nog een derde keer ongegeneerd bij u naar binnen gluurt. Dat betekent alleen dat uw net vernieuwde achterbouw van uw rijhuis me enige inspiratie geeft … En bij valavond zijn uw gordijnen nog niet potdicht, branden uw lichten al fel en heb ik een uitstekende inkijk.

5 thoughts on “Peeping Tom

  1. Hahaha! Soms ben ik toch blij dat ik drie hoog woon en dat de afstand tussen mijn slaapkamer en de overkant van de straat toch wel relatief groot is…

Geef een reactie

