Costa Rica dag 3

Steven en ik proberen elkaar het stuurwiel van de piratenboot te ontfutselen. We bekvechten als kemphanen waardoor ik (wij) soms te weinig ruimte laat voor de andere werkgroepleden. Of ik trek, maniakaal roeiend in een klein sloepje, de driemaster door een sluis zonder me aan te trekken of het schip ongehavend aan de andere kant raakt. Ik fabriceer zwart-wit een mening, een voorstel of een actie en verdedig die met vuur zonder veel stil te staan of de rest wil of kan volgen. En dat allemaal omdat we een workshop over hoe je constructief negatieve feedback ventileert, in elkaar gebokst hebben.

Geef een reactie

