Congé olé olé

Morgen neemt de zilveren vogel de familie fromohio mee naar de nieuwe wereld. Vreemd genoeg zetten we waarschijnlijk geen voet in de staat Ohio. Misschien lopen we enkele dagen verloren in New York City en bezoeken we Marie-Claire in Philly. Misschien drijven we de Delaware River af met een tube, misschien waaien we uit in een beach house aan the New Jersey shore, misschien snuisteren we rond op een flea market waar al sinds the Civil War bucht verkocht wordt, misschien worden we tureluurs in Sesame Place. Misschien, misschien. Ik wil vooral met mijn voeten in het zwembad dengelen en zorgeloos van mijn gezin genieten. De rest zien we wel.

Misschien blijft het hier oorverdovend stil tot een stuk in augustus. Misschien schrijf ik wel eens een stukje. Misschien, misschien. We zien wel.

 

6 thoughts on “Congé olé olé

  1. Goeie reis! Goh, wat zou ik dat ook graag eens doen, New York! Hopelijk schrijf je toch af en toe een stukje, ik ben benieuwd hoe het bij jullie gaat, Amerika met de kids. Geniet ervan!

  2. @ Stalen Stem en Sininen kuu : de congé was fijn olé.

    @ Louise : ik hou het, denk ik, bij mijn eigen blog. Toch bedankt voor het aanbod. Heel vereerd.

    @ lies : de stukjes volgen op de kadans van de jetlag.

  3. Pingback: Tokickon Hill : Philadelphia « eddiefromohio

Geef een reactie

