Minor setback

Eerste woensdagmorgen : de verpoederde verf op het plafond in Bas zijn kamer behandelen met een verstuiver en schoonmaken ; plafond voorzichtjes primeren.

Tweede woensdagmorgen : raam, deur en stopcontacten afplakken ; muren primeren.

Derde woensdagmorgen : eerste laag verf op het plafond strijken ; één laag lijkt te volstaan ; de allerlaatste verfklodder uitstrijken ; een A4-tje plafond van de roller prutsen ; de helft van de verpoederde verf-primer-plafondverf van het plafond schrapen. En ik heb niet gevloekt. Want de Walter van Colora had het voorspeld. En ik zag dat niet zitten. De plafond afsteken. Nu nog de andere helft afsteken …

 

6 thoughts on “Minor setback

  1. Kleuradvies voor het hele huis gegeven. De keuken was geschilderd en het was écht niet goed (als ik eerlijk ben: eigenlijk gewoon lelijk. De keuken kwam niet tot z’n recht, killig,…). De architect kwam langs en schrok zich een ongeluk: “wie heeft jullie dat aangeraden???”. Het heeft er 1 week zo uitgezien en we hebben het daarna onmiddellijk allemaal opnieuw geschilderd (en proberen niet te denken aan hoe duur die verf wel was geweest 😦 MAAR: ik moet wel zeggen dat Walter op andere plaatsen wél goed werk geleverd heeft hoor, we hadden er al veel goeds over gehoord en van gezien. Ik denk dat we gewoon pech gehad hebben. Ondertussen zijn we nog altijd vaste klant bij Colora, want hun verf is de beste! Alleen kiezen we de kleuren zelf uit.

  2. M’neer! Uw rss was gewijzigd. Tsja, en zodoende dacht ik dat alles hier al weken, zoniet maanden, op z’n gat lag…
    In mijn statistiekenteller zag ik dat er wel aaseters van dit dode karkas naar mijn site kwamen en wat blijkt: niks dood.

  3. @ Lies : dat heeft hij ons ook gelapt. Een te donkere kleurencombinatie. Maar ik vergeef het hem, want wij waren zo slim om op op 21 juli een verfdag te plannen. En hij heeft ons toch verf verkocht. Voor een geslaagde petrolmuur in de slaapkamer. Het blauwgrijs recuperen we nu voor Bas zijn kamer.

    @ Zezunja : juffer, ik type maar wat. Geen flauw benul hoe ik mijn rss wijzig. Ook al heb ik eens met feedburner geprutst … mea culpa. Blader rustig terug of kijk vluchtig naar de prentjes. Of kom nog eens terug 🙂

  4. Pingback: Tohickon Hill : genieten « eddiefromohio

Geef een reactie

