Loodgieterstalent

Mijn broeken hangen sinds Ohio meestal ergens halfstok te bengelen. Als ik hurk om Aiko’s schoenen te strikken of me buk om Bas vast te grabbelen die met zijn voorhoofd natuurlijk net naast de puzzelstukken op de grond geboenkt heeft, schuift die broek nog wat lager. Ach, ik moet er niet op zien. Het ding heeft – met dank aan Dimi – ook een naam gekregen : de C(insert familienaam) – canyon. Aiko heeft er ook last van. Bij haar piept het ‘liestje‘ dan ook nog eens naar de buitenwereld. En dan moet je wel eens lachen wanneer je een mail van Steven krijgt die op mijn ‘pipo’ reageert met ‘zwiët-ol’.

 

Geef een reactie

