Derek loves Rebecca

Becky, mijn afs-zus die nu als Rebecca door het leven stapt, is samen met haar Derek over de bezem gesprongen. Zij is een ‘typische’ Amerikaanse ‘oh my god’ juffer op flipflops die nooit de deur uitgaat zonder make-up. We waren een jaar lang kat en hond. Hij is een getatoeëerde ex-navy marine die nu zijn brood verdient als stand-upper. Al Becky’s vroegere liefjes heb ik de revue zien passeren. Derek heb ik nog niet ontmoet. Ze zijn in Point Pleasant in het huwelijksbootje gestapt. Mom was de wedding planner. Een rol die een verstrooid warhoofd niet ligt. Ze klonk paniekerig en gestresseerd aan de telefoon. Ik hoop dat het weer meezat – ze trouwden op het gras -, dat de riolering van het 186-jarig huis de – euhm – van de vele gasten kon slikken en dat mom haar schoenen tijdens het dansen niet verloor – ze danste op onze trouw met de grootvader van mijn kersverse echtgenote, op één sandaal en met de nodige Grimbergens in haar kraag. 

 

2 thoughts on “Derek loves Rebecca

  1. Pingback: Derek married Rebecca « eddiefromohio

Geef een reactie

