Statistieken

Vandaag blijkt dat tachtig procent van de 28-jarigen met een hoger diploma nog geen kinderen heeft“, beweert mijn gazet. De verhoudingen in de moaten-bende liggen enigzins anders. Op de elf koppels die op de grens van 28 balanceren, is de negende pagadder onderweg.

Is er een ideale leeftijd om ouder te worden ? An vroeg het zich af. Ik dacht er aan toen ik in de crèche vriendelijk knikte naar de mama die geknield en met verbeten blik de veters van haar peuter probeerde los te peuteren. Ik twijfelde even of ik me zou voorstellen : “goeiemorgen professor, ik heb nog les van u gehad …”.

 

2 thoughts on “Statistieken

  1. Pingback: En haar broer zit nu in Mexico « eddiefromohio

  2. Pingback: Snotneus « eddiefromohio

Geef een reactie

