Erwten-en-bonen-theorie

It’s a small world after all. In zes stappen ben je de wereld rond. Ik heb eens op een tafel in Alma 2 een ingewikkeld patroon geweven met erwtjes en boontjes. En het klopt. Ik lees blogs van mensen die ik van haar noch pluimen ken. En toch zit er soms maar één erwtje en dus twee boontjes tussen. Ik zing met Vince Sinterklaas Kapoentje en Vince heeft nog samengehokt met (het lief van) Zezunja. Ik speel petanque met Blompot die gestudeerd heeft met tftc. We hebben een goede vriendin die bij Vacature werkt en dus Tante Annie wel eens over de vloer krijgt. We zijn tijdens onze trouw op de gevoelige plaat vastgelegd door Mie die dan weer beste maatjes is met Flora Fleempaard. En zo heb ik ook maar twee erwtjes nodig om tot bij de paus te komen. Om er maar iemand uit te pikken. Welke boontjes geschikt moeten worden om tot bij Oker en Martin Bril te komen, dat is voorlopig nog een raadsel.

 

6 thoughts on “Erwten-en-bonen-theorie

  1. Ik bedacht me gisteren dat die blog van jou ook een ingewikkeld patroon vormt van eigen aan elkaar gelinkte schrijfsels die samen het plaatje eddiefromohio vormen. Mooi! Ik zou het zelf ook wel zo willen doen, maar vergeet prompt mijn eigen schrijvens na publicatie.

Geef een reactie

