Stemlokaal

De deuren zijn toe. De stembussen popelen om geteld te worden. Wie wint er dit jaar de categorie ‘Blogs : beste nieuwkomer’ ? En wie wordt eerste minister ? Ik alvast niet. Allez, ik wordt word alleszins geen beste nieuwkomer. Who cares … Wel vraag ik me af of de bendes, bussels en scholen passanten de weg nog eens terug zullen vinden. Ma bon. Opnieuw. Ik zal er mijn slaap niet voor laten. Die ben ik al kwijt vannacht. Met een eervolle vermelding aan de schurende hoest van Aiko. En ik zet graag alle slang cursief. Dat wou ik even verduidelijken. En dat het aangenaam vertoeven was in het lijstje bij mijn collega-genomineerden. Na de uitreiking in het NTGent wordt dit hoofdstukje afgesloten. Alleen. Wat moet ik aandoen ?

 

6 thoughts on “Stemlokaal

  1. @ Liefwijn : bwa, ik begon er net gehecht aan te raken. Het mag dus nog wat blijven blinken tot na de uitreiking en dan verdwijnt het definitief onder het stof.

    @ Christophe : ik kan natuurlijk nu een drieste uitspraak doen à la ‘ik doe ze uit als ik win’, maar één, daar zit niemand op te wachten en twee, winnen doe ik dus niet. Dus ja, wees gerust, ik kom in klederdracht.

    @ Dieter : miljaar, miljaar, een dt-fout. Maar deze boude uitspraak durf ik wel : ik daag je uit om er nog één te vinden.

  2. Pingback: Rode lantaarn « eddiefromohio

  3. Pingback: Welkom, welkom « eddiefromohio

Geef een reactie

