Sop en kolen ; storm en glas water

Ik ben nogal fanatiek in het kwissen. Dat wel. Een bronzen plak op het moaten-weekend is het bewijs. Nee, vooral het mekkeren over antwoorden tijdens de kwis, is het beste bewijs. Emmeren over pluimgewichtkiezingen, daar pas ik voor. Hoewel. Ik was bijna tussen schip en wal geplet door een ‘neutrale’ opmerking. Bijna. Want Bruno reageerde eerlijk en fijn. Ook al interpreteerde niet iedereen dat op dezelfde manier.

Ma bon. Dit is een log. Een poepsimpel weblog. Mijn lifelog. Geen toog om over politiek, slaande ruzies of BV’s te discussiëren. En ik geniet vooral van mijn leven. Mijn grijze leven. Maar het is wel mijn eigen soort van grijs.

Begrijp me niet verkeerd. Ik vind de nominatie fantastisch. Ik ben er wree content mee. Maar de verkiezingen, die ga ik niet winnen.

 

One thought on “Sop en kolen ; storm en glas water

  1. Pingback: Welkom, welkom « eddiefromohio

Geef een reactie

