Genomineerd

Ben ik nu de enige die van niets weet ? De andere negen hebben zo goed als allemaal al een logo van Clickx op hun blog plakken. Ik zou niet eens weten hoe ik dat moeten flikken. Vereerd ben ik wel. Verwacht had ik het totaal niet. Zo veel lezers heb ik nu ook weer niet. Trouwe lezers heb ik wel. Ik kan wat diepfilosofische bedenkingen maken over het hoe, waarom en wat van mijn blog. Maar ik schrijf gewoon graag korte en krachtige stukjes over mijn eigen soort van grijs.

Dus stem gerust. Doe uw gedacht. Ik wentel mij in de rol van underdog naast kanjers als imke en vuur. Stiekem hoop ik natuurlijk op meer. Bescheiden ben ik blij met de toekomstige stroom aan passanten die misschien blijven plakken.

Ik ben dus genomineerd voor ‘Blogs : beste nieuwkomer’ door Site van het jaar 2007.

Okay, okay, ik geef het toe. Ik heb daarnet inderdaad drie rondjes met mijn bureaustoel gedraaid uit enthousiasme.

 

13 thoughts on “Genomineerd

  1. Hoi,

    Deze trouwe lezer is komen aanwaaien dankzij Aiko, die op dezelfde dag in hetzelfde ziekenhuis werd geboren als onze Arthur. Pure nieuwsgierigheid dus. Succes verder!

    Inge B

  2. Afwisseld in canon en dan weer in koor vergezel ik mij bij StalenStem die uitschreeuwt dat EDDIEFROMOHIO de beste nieuwkommer is.
    Succes!

  3. Pingback: Om ter saaist

  4. Pingback: Stemwijzer « eddiefromohio

  5. Pingback: Sop en kolen ; storm en glas water « eddiefromohio

  6. Pingback: Even tussendoor « eddiefromohio

Geef een reactie

