Kadervormingsweekend

Aiko’s haar derde. Bas zijn eerste. Voor mij was het dan weer de eerste keer in tien jaar dat ik niet aan het volledige weekend deelnam. Dit jaar ook geen stand-up. Wel een debat met enkele oudafsers, die onbevooroordeeld, onbevangen en rechtuit hun mening en visie ventileerden over afs. De vreemde eend in de bijt, dat was ik. Ik zat er, niet als bekend gezicht, maar als vrijwilliger. Ondertussen kent elke afs-vrijwilliger het verhaal hoe ik mijn vrouwtje voor het eerst gekust heb en dat ik prom king gekroond ben. Even leuk waren de anekdotes van de anderen. Hoe Piet, net als mijn vader, voor het eerst een brief naar zijn zoon schreef toen die in Bolivia woonde en hoe Frieda in de preutse States worstelde met ouderwetse badpakken, voiles en gènes (hoe schrijf je dat in godsnaam ?).

 

6 thoughts on “Kadervormingsweekend

  1. Pingback: Pardon ? « eddiefromohio

  2. Pingback: Vorig weekend « liefwijn

  3. Pingback: 2007 oktober 26 « eddiefromohio

  4. Pingback: Herkend als bekend « eddiefromohio

  5. Pingback: Blogroll « eddiefromohio

  6. Pingback: Prom « eddiefromohio

Geef een reactie

