Beestenboel

Ik schrok me een ongeluk toen ik de grasmaaier weer in het tuinhuis wou duwen. Ik had net de strijd gewonnen tegen een maand lang woekerend gras. Vijf mierennesten heb ik verstoord. En ocharme, enkele kikkers waren helemaal niet tevreden dat hun knusse schuilplaats tot stand 40 werd herleid. Maar dat ondertussen een zwerfkat met haar jongskes zich op het gordijn die normaal over de gesmasjien gedrapeerd ligt, zou nestelen, dat had ik niet verwacht. Aan haar geblaas te horen, was ik ook niet echt welkom. Ik ben benieuwd of ze er, na een weekendje zee (voor ons dan), nog liggen te soezen. En ook een beetje ongerust. Want wat nu ?

 

One thought on “Beestenboel

  1. Pingback: Zwerfkeutels « eddiefromohio

Geef een reactie

