Pieps

Oh, nog iets voor tussen de soep en de patatten. Zo goed als iedereen weet het al, maar misschien zijn er ook wel andere mensen die ik niet persoonlijk ken en die toch soms eens tot hier verdwalen hoewel ik op geen enkel manier participeer in blogland of meedobber op bwards vibes en helemaal geen kaas gegeten heb van web.2, twitter en troelala. Wat een zin. Wat ik wou zeggen. Mijn vrouwtje en ikzelf kijken uit naar onze tweede spruit. Pakweg eind september.

Aiko in de buik hebben we Fonske gedoopt. Naar Fonske. En omdat Fonske een ‘van onske’ was. En omdat Tine en Stijn een Fritske verwachtten. Number two zwemt door het (buik)leven als Pieps. Naar het sneeuwgansvriendje van Lars de kleine ijsbeer. En omdat we wimper een seutenaam vonden.

Wij maken ons klaar voor een tweede avontuur, want zoals een ex-collega en vriendin van mijn vrouwtje bij de blijde boodschap van Aiko mailde : “veel succes gewenst bij hét avontuur van je leven (ten opzichte van dit is afs bingo spelen met uw bomma)”.

 

One thought on “Pieps

Geef een reactie

