Halte niemandsland

Een ‘trein in nood’ blokkeert de doorgang. Anderhalf uur later heeft den NMBS een sublieme oplossing uitgedokterd. We rijden een klein kilometertje achteruit tot in Herent om daar van spoor te wisselen. Ingenieus. Alleen stopt de trein op exact dezelfde plaats (te herkennen aan de aftandse speedboot langs het spoor). Slapstick. Uiteindelijk klokt de trein in Brussel-Noord af op 2 uur en 11 minuten in plaats van de volle 18 minuten. Net vandaag bedankt Groen! met flyers de treinreizigers omdat ze kiezen voor een milieuvriendelijk én efficient vervoersmiddel. Pijnlijke timing.

 

7 thoughts on “Halte niemandsland

  1. Lees ik hier een lichte frustratie bij één van mijn mede-commentatoren op de mooie, ludieke en soms scherp uit de (onverwachte) hoek komende stukjes van onze aller eddiefromohio?

  2. beste fiel,

    als je af en toe zelf scherp uit de hoek komt, wist ene eduard azijnpisser soms zelf de commentaren…..das geen censuur, maar “verborgen censuur in de derde graad”

    Ps: beste eduard…..neen ik werk niet bij de NMBS….rarara

  3. Lieve Dave,

    Dit is mijn kot. Onder ‘ie of y ?’ vind je terug hoe ik met sommige comments omga. En ik vond die bewuste opmerking van je kwetsend. Er is bovendien plaats genoeg voor ons beiden op het wereldwijde web.

    Vredevolle groeten,
    eddiefromohio

Geef een reactie

