Televisiecarrière

Gisteren kon je een glimp van me opvangen op ROB-tv, terwijl ik mijn gladde verkoopspraatje afstak aan leerlingen op de SID-in in de Brabanthal. Het is eens iets anders dan naar een computer staren. Voor een dagje vond ik het best gezellig. Bovendien heb ik een uiterst sympathieke collega leren kennen van het vierde. Waar een SID-in al niet toe kan dienen. Toen ik de cameraman met zijn statief zag voorbijzeulen, somde ik haar mijn rijk gevulde televisieverleden op :

– Een interview samen met Stijn als voorzitter van de leerlingenraad op WTV, omdat we op school een ingetogen protest organiseerden in tegenstelling tot de meerderheid van onze leeftijdsgenoten die gewoon het straat opliepen als kiekens zonder kop, toen onderzoeksrechter Connerotte in het oog van de storm terechtkwam en België samen met hem.

– Een interview op JIMtv over Amerikaanse highschools en reuzeschildpadden voor afs (reuzeschildpadden of reuzenschildpadden, Ruud ?).

– Een blinkend hoofd in het publiek van de Pappenheimers, terwijl Dieter en Stijn ondanks Frieda Van Wijck er meteen uitgebonjourd werden. Je moest wel weten waar ik zat en wie ik was.

Ik kan helaas niet tippen aan mijn vrouwtje, die op haar twaalfde naast Pascale Platel schitterde in haar eigen serie op Schooltelevisie, de voorloper van Ketnet.

3 thoughts on “Televisiecarrière

  1. Pingback: Leerlingen kijken « eddiefromohio

Geef een reactie

