Justine

Dankzij de boiler ben ik later dan normaal Brussel Noord gepasseerd. De reclameposters achter glas boven de trappen naar de verschillende perrons waren blijkbaar aan vervanging toe. De oude affiches werden netjes opgerold. Met een elastiekje toegebonden stond bij elke trap een opgerolde affiche te wachten om verzameld te worden. Ik heb een handje geholpen. Ik heb er eentje meegegritst en heb zonder omkijken stevig doorgestapt naar de uitgang. Tot op mijn bureau was ik brandend nieuwsgierig wat er op mijn mee gegrabbelde poster stond. Helaas geen schaars geklede schone. Ook geen grappige cartoon. Wel Justine Henin die publiciteit maakt voor de talenten van Wallonie. Nu vraag ik me nog alleen af of het cool / hip / not done is om met Justine mijn enige witte muur te versieren ? Begrijp me niet verkeerd. Ik ben fan van haar verfijnde tennis. Iets minder van haar (media-)karakter. Elke keer als ik opkijk, zou Justine me toelachen. En haar lach is nu ook weer niet zo aanstekelijk als die van Scarlett Johansson. Ik twijfel. 

Geef een reactie

